Archiwa tagu: zarządzanie czasem

Ty też możesz mieć więcej czasu

Ty też możesz mieć więcej czasu

Ty też możesz mieć więcej czasuNie mam czasu – takie słowa można usłyszeć w różnych sytuacjach zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Tymczasem mamy tyle czasu, ile umiemy go sobie zorganizować. Wiele osób ma problem z planowaniem i myśleniem strategicznym. To właśnie stąd bierze się problem nawarstwiających się obowiązków i ciągłej gonitwy. Wystarczy jednak wprowadzić w życie kilka zmian, a okazuje się, że czasu jest wystarczająco dużo zarówno na obowiązki, jak i na różnego rodzaju przyjemności. Czytaj dalej Ty też możesz mieć więcej czasu

Jak skutecznie zarządzać własnym czasem?

Jak skutecznie zarządzać własnym czasem?

Zarządzanie czasem to umiejętność, z którą niektórzy się rodzą, a inni niestety muszą się nauczyć. Zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym bardzo często mamy problem z nawarstwiającymi się obowiązkami bądź z odróżnieniem rzeczy ważnych, które trzeba wykonać w pierwszej kolejności od spraw mniej istotnych, które mogą poczekać. Czytaj dalej Jak skutecznie zarządzać własnym czasem?